2013. június 11., kedd

2013.05.10. Kirándulás Bakonybélbe (Kisalföldben megjelent cikk)

A Nádorvárosi Nyugdíjas  Klub ötven tagja indult kora reggel busszal Bierbauerné Magdi vezetésével
a Magas-Bakony hegyekkel és völgyekkel tagolt vadregényes tája felé.

Vidáman indultunk, ezt e vidámságot csak fokozta a sok szép látnivaló./képek/

Megérkeztünk Bakonybélre, megpihentünk a Vadszőlő étteremnél,utána felszálltunk a "DORBI" séta vonatra

és elindultunk , döcögtünk, zörögtünk a  rengeteg felé.Utána már gyalog sétáltunk  az erdő ösvényein felfelé a

"Gyilkos-tóig". Nagyon szép a táj, itt már csak a madarak csicseregnek, a fák lomjain zenél a szél.

Hála Isten betyárokkal nem találkoztunk, biztos a barlangokban pihenték az éjszakai fáradalmakat:))

Megnéztük a Trófea kiállítást, utána ebéd: medvehagyma leves,stb, ja és aki akart szedhetett is medvehagymát.

Következett a Pannon Csillagda, ami 2012 tavaszán 5 évig tartó munka után nyílt meg. 358 millio EU és a Magyar

Állam pénzén épült. Digitális planetárium, távcső park, űrkutatási kiállítások vannak bent.

Megnéztük Borostyán kutat, a kápolnát, a kálváriát és Szent Gellért szobrát is.

Sok, sok élménnyel érkeztünk haza ,egész napos szép idő után egy kiadós zápor várt bennünket idehaza!